De planning

29 augustus 2009 - Westerbork, Nederland

Hallo allemaal,

Om de vragen van iedereen te beantwoorden over wat ik nou ga doen en hoe lang, maar even een blog over de plannen.

Ik vlieg op 15 september naar Sydney in Australië. Ik heb daarbij een overstap in London en een stop in Singapore. Ik heb een groepsvlucht geboekt, dus ik ga met nog 17 anderen in het vliegtuig die kant op. Leek me wel zo gezellig. De eerste dagen in Sydney zijn ook geregeld. We krijgen dan uitleg over werken in Australië. Ook zullen ze ons helpen met ons visum, australisch sofinummer (of burgerservicenummer) en een bankrekening regelen.

Ik zal daarna nog even in Sydney blijven en ook naar de Blue mountains gaan. Dit is een natuurgebied vlakbij Sydney. Vervolgens ga ik richting Melbourne. Vanaf daar zal ik naar Phillip Island gaan om de MotoGP te bekijken, ja het is een verslaving... (de qualificatie van de motoGP in Indy staat nu ook aan)

Ik denk dat ik daarna een tijdje ga werken, als er iets te vinden is. Vanaf Melbourne wil ik eigenlijk ook naar Tasmanië voor ongeveer 2 weken en de Great Ocean Road bekijken, voordat ik op 6 Januari vanaf Melbourne naar Auckland in Nieuw-Zeeland vlieg. Hier zal ik met Petra, die ook mee gaat op de groepsvlucht op 15 september, Nieuw-Zeeland voor iets minder dan 6 weken onveilig maken. Op 15 Februari vlieg ik weer terug naar Melbourne...

Ik zal dan wederom gaan werken, ik hoop in die weken genoeg bij elkaar te sparen om in April/Mei West-Australië te bekijken. Ik wil dan van Melbourne via Alice Springs naar Darwin. Vanaf daar via Broome en Monkey Mia naar Perth. Ik heb vanaf daar een leuke tour gezien die via de zuidelijke kust weer naar Adelaide gaat.

Vanaf Adelaide ga ik naar Sydney, misschien weer even werken als het kan, en dan in Juni/Juli/Augustus de Oostkust. Brisbane, Whitsundays en Frassier Island... Veel surfers!!!

In Augustus vlieg ik vanaf Cairns naar Singapore. Vanaf daar ga ik waarschijnlijk nog 2 weken naar Bali toe, voordat ik via Singapore en London weer terug vlieg naar Amsterdam, waar ik dan weer op 15 September land, maar dan wel 15 september 2010!!!!

Dit is een planning, en de kans is erg groot dat ik hier heel veel van ga afwijken en lekker ga doen wat op mijn pad komt... Dus als je een aantal genoemde plaatsen niet kent of gewoon wilt weten wat ik allemaal aan het doen ben, blijf me dan vooral volgen!!!

Groetjes Kitty

PS: Bedankt voor alle reacties!! Ik vind het erg leuk om te lezen wat jullie er allemaal van vinden en ik beantwoord de vragen graag!!!!

Foto’s

12 Reacties

  1. annemiek:
    30 augustus 2009
    Hey Kitty
    Ik vind het werkelijk helemaal super dat je dit gaat doen. Wat zul jij veel leuke dingen meemaken. Dingen waar wij alleen op de tv naar kunnen kijken omdat we te schijterig zijn geweest om zo'n trip te maken. Heel veel plezier op je reis. Ik zal het blijven volgen.

    Groetjes Annemiek, Wichard, Myrthe, Runar en Jarne
  2. Petra:
    30 augustus 2009
    ey Kitty

    Erg leuk dat je een blog bij gaat houden zeg!
    Zal ook zeker in de gatenhouden of je weer iets nieuws hebt geschreven!
    Geniet van je tijd Down under (zo noemen ze dat toch?)

    Groetjes Petra
  3. linda:
    30 augustus 2009
    hey meid..
    nou geweldig.. ga je eindelijk je droom waar maken..
    geniet lekker van je tijd down under.. en we spreken mekaar als je weer terug bent!!!

    enjoy your time down under!!!

    groetjes linda
  4. immy:
    30 augustus 2009
    als moeder vind ik het vreselijk dat je gaat ! Ik zal je dan wel uitzwaaien maar of ik blij kijk???
    Grapje hoor want natuurlijk is het geweldig dat je gaat en ik ben dan ook erg trots op je. We zullen je enorm gaan missen maar we gaan je wel volgen en houden contact. We zijn al wat gewend aan een dochter op afstand hoewel dit wel wat verder is dan Mallorca. dus nog twee weken en dan...... !
    je moeder
  5. joyce:
    3 september 2009
    ha kit, je planning, ja planningen tijdens zo'n reis is slechts een lijdraad he!
    haha en Immy ik denk idd dat het tranen met tuiten worden op schiphol i.p.v lachen..
    nog even en je bent gewoon al weg, de tijd vliegt donders hard..
    kus joyce
  6. Jack:
    4 september 2009
    Planningen... als dat net zo gaat als op school dan wordt er veel van afgeweken maar wordt het doel altijd wel behaald :p:p

    Lees ik nu goed dat je op surfersjacht gaat? :p:p:p

    Zonder gekheid... Hartstikke top dat je het doet... ;-)

    succes met de voorbereidingen meis.

    X Jack
  7. karin:
    5 september 2009
    eej kitty,

    Nog 10 dagen en dan is t zo ver :)
    Het word vast een hele mooie ervaring. Wij zijn nu bezig met kijken waar wij allemaal heen gaan in december. Waarschijnlijk hebben we paar internationale vluchten nodig voor onze dingen.
    Ik heb tegen wouter (m'n vriend) en nick (broertje van.. zit in melborne) gezegd dat wij nog een extra persoon er bij hebben met oud & nieuw dus dat is geregeld.

    Tot over 3 maand in melborne :D
  8. Willeke:
    6 september 2009
    WAUW!!! Kitty,

    Wat gaaf, via Hyves zag iets onder je naam van reislogger.... ik moest even kijken.....
    Klinkt super je zult nu wel met de laatste voorbereidingen bezig zijn!
    Veel succes en vooral heel veel plezier!!!!!!!!!!!!
    Ik zal door de tv heen zwaaien naar Philip Island!

    groetjes Willeke
  9. dianne en roel:
    12 september 2009
    Ik vind het geweldig dat je de uitdaging van een verre reis naar Australie aandurft...super.... we gaan je verhalen 'op de voet'volgen.groetjes van dianne en roel
  10. Janny:
    13 september 2009
    Hoi Kitty,
    Geweldig dat je deze reis gaat maken. Ik ken natuurlijk alle plaatsen die je ws. gaat bezoeken.
    Super, ik ga je natuurlijk helemaal volgen!!
    Wie weet komen wij je nog opzoeken-----
    Tot vanavond, groetjes Janny
  11. Petra:
    15 september 2009
    Vandaag is het dan zover. Heel veel succes en plezier aan de andre kant van de wereld.!!
  12. joyce:
    15 september 2009
    En nu ben je er al vandoor.. suc6 meid!