Kerst....
27 december 2009 - Sydney, Australië
Hier snel even een berichtje uit Sydney!! We zijn aangekomen bij de oud tante van Patrick. We "wonen" nu bij haar in de achtertuin in een grote caravan!! Petra en ik delen een twee persoonsbed, maar dat zijn we onderhand gewend en Patrick slaapt op een bank.... We kunnen zelf koken, we moeten alleen bij haar naar binnen om te douchen en naar de wc te gaan. Verder hebben we de auto verkocht!!! Daar zijn we erg blij mee... eindelijk van dat ding af... We hebben er erg veel mee gezien, maar naar 3 maanden is het wel lekker om wat anders te gaan doen...
De kerst viel hier letterlijk in het water... In de ochtend nog even naar het strand geweest, maar was erg bewolkt en benauwd. In de loop van de middag ging het regen en het hield niet meer op!! Nee het was toch een iets andere kerst dan we ons zelf hadden voorgesteld.... Die avond hebben we gekookt en samen met de oud-tante van Patrick gegeten. Dat was erg gezellig!
Op boxing day samen met Petra naar South Head, in Sydney. afgereisd om de boten te zien vertrekken voor de Sydney-Hobart race!! We stonden echt op een prachtig punt om alles te overzien, helaas wel weer nat geregend.... Dit soort weer hebben ze anders niet, maar nu wij er zijn natuurlijk wel....
Vandaag zijn we naar Paddy's market geweest. Soort zwarte markt, heel goedkoop en veel souveniers... jammer dat ik eerst nog naar Nieuw-Zeeland ga....
Volgende week natuurlijk oud& nieuw, in de stad!! Wordt vast leuk, maar dat horen jullie dan wel weer.... misschien pas vanuit Nieuw-Zeeland. Hoeveelheid internet valt een beetje tegen waar wij zitten....
Aangezien ik het de vorige keer ben vergeten toe te voegen..... Hopelijk hebben jullie een goede kerst gehad en ik wens iedereen een goed 2010 toe!!!
Groetjes Kitty

Zo te lezen heb jij ook een goede kerst gehad. Het was in ieder geval een andere kerst dan je gewend bent, of niet dan! Nog even meis en dan is het 2010. Heb je het toch allemaal maar mooi geflikt! Nog een paar weken en dan ga je weer naar huis. Dan heb je werkelijk heel veel meegemaakt en gezien. Dat pakken ze niet meer van je af!
Heel veel plezier tijdens de jaarwisseling en natuurlijk in Nieuw Zeeland. We lezen de verhalen wel weer.
Groetjes Annemiek, Wichard, Myrthe, Runar en Jarne
Een Kerst in de regen dat lijkt wel wat op onze tweede Kerstdag. We zijn tweede Kerstdag naar oma geweest en iedereen bleek op pad te zijn. We hebben wel een uur in de file gestaan! Met oma ging het erg goed en het was gezellig. Het is nu zondag en alles is weer rustig. Straks nog de oliebollen bakken en dan is er een jaar voorbij. Op naar 2010 en jij weer naar huis! Geniet maar goed van de jaarwisseling daar en ook jij alvast een goed en avontuurlijk 2010. Dikke kus alvast van je vader, moeder en zusjes.
Ondertusen is het maandag 28/12. Hebben wij alle dagen achter de rug en gaan wij op naar het nieuwe jaar.Ben benieuwd hoe oud en nieuw is in Sydney.
En dan ga je naar Nieuw Zeeland, ik ben jaloers. Nw Zeeland moet erreg mooi zijn met een prachtige natuur.
Kerst was erg gezellig met de familie, hebben lekker peertjes met rollade gegeten.Vooral het nagerecht van je moeder was erg lekker.
Ik wens jou een hele goede jaarwisseling en voor 2010 heel veel geluk en gezondheid!!!
Dikke smok Janny
Jammer van het weer maar evengoed toch weer meegemaakt.
Heb je al enig idee wanneer je deze kant weer uit komt?
Geniet van je verdere trip en vooral een goede jaarwisseling en een fijn 2010.
Liefs Ellie